Veel groen en XXXL - Reisverslag uit North Lakeport, Verenigde Staten van Stella Boumans - WaarBenJij.nu Veel groen en XXXL - Reisverslag uit North Lakeport, Verenigde Staten van Stella Boumans - WaarBenJij.nu

Veel groen en XXXL

Door: Gido & Stella

Blijf op de hoogte en volg Stella

25 Juli 2013 | Verenigde Staten, North Lakeport

Hallo lieve leesvrienden,
Vandaag zijn we het eerste natuurpark op onze planning gaan bezoeken, Acadia. Maar eerst even terug naar gisteren…

Gisteren zijn we weer wakker geworden in het ietwat grijze maar warme Boston. Hier maakten we ons gereed voor het ontbijt van dag 3. Net zoals de dag ervoor waren er ook vandaag weer muffins en wafels te krijgen. Alleen boden ze vandaag ook hamburgers aan. Niet onze eerste voorstelling bij het woord ontbijt, dus dat lieten we dan ook mooi aan ons voorbijgaan. Er stond niet veel op het programma behalve rijden. En dat is dan ook vrijwel het enige wat we gedaan hebben gisteren. De omgeving onderweg was groen, groen en nog eens groen. Alsof we door een bos reden waar maar geen einde aan leek te komen. Het weer hielp hier ook niet bij, het bleef namelijk maar regenen. Gelukkig was daar een lichtpuntje onderweg. Het culinaire hoogstandje: McDonalds. Na, voor ons doen, goed te hebben gebunkerd, konden we weer verder. Na nog veel meer groen te hebben gezien onderweg kwamen we eindelijk aan in Bangor.

In Bangor zijn we eindelijk datgene gaan doen waar wij ons al die tijd al op verheugd hebben…de Wallmart bezoeken! Deze supermarkt is niet alleen gigantisch, alles wat ze aanbieden is ook gigantisch. We hebben onze ogen dan ook weer uitgekeken naar alle maatjes XXXXL die langskwamen. Vaak zijn zij zelfs zo dik dat ze niet eens meer lopen met een winkelwagentje, maar het einde van de reis ook wel in. Na flink inkopen te hebben gedaan, hebben we in het hotel een frisse duik genomen. Fris was het zwembad inderdaad, de jacuzzi daarentegen was gloeiend heet.

Vandaag stond zoals al eerder gezegd Acadiapark op de planning. Dit is werkelijk een prachtig park, vol met meren, groen, zee en rotsen. We hadden vandaag wel veel geluk met het weer, dat sinds gisteren flink opgeknapt was. Allereerst zijn we gestopt bij een strand genaamd: sand beach (erg origineel). Dit bestond uit allemaal kapotte schelpen. De zee was erg koud en dit zorgde voor leuke foto’s. De volgende stop betekende voor ons twee en Jana , lekker klimmen. Deze stop bestond namelijk uit rotsen graniet gelegen aan zee. De golven sloegen met veel geweld telkens tegen deze rotsen aan. We hebben ons hier prima geamuseerd. Vervolgens zijn we nog gaan picknicken en toen weer terug naar het hotel gereden. We gaan ons nu klaar maken voor weer een vette hap en jullie horen later weer van ons.

Liefs,
Gido & Stella

Ps. Dankjulliewel voor de reacties, erg leuk! Blijf vooral reageren :)

• 25 Juli 2013 - 10:55

Ankie:

Super jullie verhalen ook te kunnen volgen!
    Op deze manier krijg ik momenteel veel van 2 werelddelen mee:)
    Prachtige omgeving, mooie foto's!
    Wens jullie allemaal nog een fijne reis!

Geniet ze nog!

En kom niet xxxl terug!:P

Liefs,

Ankie

• 26 Juli 2013 - 11:12

Tanja:

LEUK!! Ik hoorde dat jullie gaan bungeejumpen? Ik verwacht daar wel fotos van op deze site hah!
    have fun!
    Kus!

• 27 Juli 2013 - 08:03

Patricia En Leon:

Eindelijk lukt het me om een reactie te plaatsten, gisteren ook al eens geprobeerd, maar toen "hing" mijn pc vast....

Allereerst Ilse, proficiat met je verjaardag! Maak er een leuke dag van en laat je vooral verwennen!!!

Leuke verhalen zeg! Heb hartelijk moeten lachen om die ontsnapte gevangene....hahaha...
    En het Acadiapark: geweldige foto's, werd bijna jaloers. Wat zou ik het nu heerlijk vinden om eens een frisse duik in die zee te maken....zucht....moet nu maar tevreden zijn met mijn klein zwembadje...snik...

Nog een hele fijne vakantie en geniet van de vette happen, maatje XXXXL....hahahaa.
    Kijk nu al uit naar jullie volgende reisverslagen.

Groetjes Patries en Leon

• 09 Augustus 2013 - 10:45

Demy Janssen:

Ik zie jullie foto's nu pas.. Zijn wel leuke :)
    Zo'n xxxxxxxl cranberry, neem je er daar mij ook m paar van mee?
    Misschien moeten we in t vervolg de wijn ook maar inkopen bij Walmart :)