just a perfect day in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Stella Boumans - WaarBenJij.nu just a perfect day in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Stella Boumans - WaarBenJij.nu

just a perfect day in Boston

Door: Jana

Blijf op de hoogte en volg Stella

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Boston

Hallo lieve vriendjes en familie,

Na een lekkere warme douche en wafels als ontbijt zijn we rond 9.00uur vertrokken naar het lekker warme Boston.

Na 2 uurtjes reizen zijn we gaan whale watchen. We zaten op de bovenste verdieping van de boot, waar het hard waaide en dan ook erg koud was. We hebben anderhalf uur geen één dier gezien..zelfs geen meeuw. Hebben wij weer dachten we…Toen spotte pap de eerste walvis, hij was heel kort bij. Nadat we deze Humback whale hebben mogen bewonderen, hebben we ook nog een Minke whale gezien.

Na 3,5 uur whale watchen, wat de moeite waard was en niet eens zo duur ($36) zijn we nog in Boston rond gaan lopen en hebben een hele grote pizza gedeeld onder ons 5jes, die de dikke Amerikanen normaal alleen eten (of zelfs twee hiervan).

We hebben de bekende freedom trail gevolgd en hebben onder andere het cheers café en een zeer indrukwekkend holocaust monument gezien. Boston is echt een super mooie en ook schone stad, met een zeer gezellige sfeer.

Inmiddels zijn we in ons tweede hotel aangekomen. Morgen vertrekken we naar Bangor (Main). We gaan nu nog gezellig Skip-Bo spelen en een lekker kopje koffie en thee drinken.

Tot morgen!!

Liefs,
Jana

Ps. Gido was heel erg blij met zijn eerst gepinde dollars (kijk maar in het fotoalbum)!

• 23 Juli 2013 - 08:26

Tanja:

Klinkt goed!! Goeie eerste dagen dus al! Leuk dat weet jullie hier kunnen volgen!
    dikke kus uit Nederland!

• 23 Juli 2013 - 14:03

Michelle Tummers:

Echt super leuk om jullie verhalen te lezen! :) Veel plezier nog XXX

• 23 Juli 2013 - 14:55

Tom Janssen:

Hallo familie Boumans en aanhang!

Wat zijn jullie toch bofkonten! Maar ik gun het jullie en geniet van de reisverslagen.

Keep on driving and surviving!

Uncle Tom(wordt langzaam ook zwart met hittegolf hier!)

• 24 Juli 2013 - 01:00

Jill:

Tof man! :)

• 24 Juli 2013 - 06:27

Miranda :

Leuk om jullie mooie vakantie verhalen te lezen, fijne vakantie nog, x gr aan iedereen, xx

• 24 Juli 2013 - 10:23

Alexandra:

Te gek wat jullie daar zien. Geniet nog vanalles wat jullie gaan zien. Zal zeker af en toe eens voorbij komen en kijken wat er nieuw is.

Groetjes Alexandra