Finally - Reisverslag uit Branford, Verenigde Staten van Stella Boumans - WaarBenJij.nu Finally - Reisverslag uit Branford, Verenigde Staten van Stella Boumans - WaarBenJij.nu

Finally

Door: Stella

Blijf op de hoogte en volg Stella

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Branford

Hallo lieve familie en vrienden,

Eindelijk...na een periode van verheugen, plannen en nog meer verheugen was het nu, zaterdagmiddag, eindelijk tijd om het koffer (lees koffers) in te pakken. In de angst om iets te vergeten werd er natuurlijk weer veel te veel gepakt. Maar goed, klaar ervoor zijn we wel. De rest van de zaterdag hebben we op opa's 86e verjaardag doorgebracht, maar met ons hoofd waren we allang in het vliegtuig, of nog beter in Amerika.

Toen we dan ook zondag half zes gewekt werden vonden we het beide alles behalve erg, want wat keken wij uit om samen op vakantie te gaan. Na een kort maar gezellig ontbijt bij Gido thuis vertrokken we naar Lemiers om daar de rest van de familie op te halen en naar het treinstation gebracht te worden. (Nogmaals bedankt papa en mama van Gido)

Onze treinreis begon al goed: een vergeten vest en zaten we eigenlijk wel in de goede trein? Al met al kwamen we toch aan op het vliegveld in Brussel. Na een uurtje vliegen naar Londen begon pas de echte reis naar New York.

De vliegreis was alles behalve saai, daar zorgde het entertainment van Virgin Atlantic wel voor. En anders het vliegtuig van Air France dat plots naast ons kwam vliegen of papa die koffie over zich heen gooide.. en er uit zag alsof hij het in z'n broek had gedaan. Gelukkig was het personeel van Virgin Atlantic heel behulpzaam en kreeg pap prachtige reservekleding (een zwarte pyjama). Hij zag er vervolgens uit als een ontsnapte gevangene. Als enige stonden wij dan ook ons dood te lachen in de rij voor de douane.

De auto die we gehuurd hebben is werkelijk heel mooi. Dachten we eerst nog te reizen in een of andere Tokkie's auto, rijden we nu rond in een hypermoderne space wagon.

Rijdend naar het eerste hotel pikten we nog de prachtige skyline van New York mee. Eerlijk gezegd is dat ook het enige wat ik meegekregen heb, want net als Jana en mam heb ik de rest van de autorit geslapen. Dat is ook het enige wat we gedaan hebben toen we in het hotel aankwamen. Gezellig met z'n 3e in één bed vielen we alle drie al snel in slaap.

Vanmorgen waren we al vroeg wakker. Dat is ook wel te zien aan de tijd waarop ik dit post. (Hier is het namelijk net 8u geweest). Na het fitnissen van mam en Gido, staan we nu op het punt om te ontbijten en dan te vertrekken naar Boston. Hier hopen we te kunnen gaan whale watchen..of dit gelukt is, lezen jullie vanavond of morgen wel!

Liefs,
Stella

• 22 Juli 2013 - 20:26

Mischa:

Hahah echt weer iets voor jullie dat jullie wat vergeten. En bert koffie overZich heen krijgt hoe onhandig kan je zijn (foto?).

Lagen jullie lekker knus met zijn 3tjes in een bed? Zal wel warm zijn geweest.

Ik zal wel lezen hoe jullie eerste dag was.

Xxx Mischa & Annemie

• 24 Juli 2013 - 00:59

Jill:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hopelijk hebben jullie niet veel last van een jetlag!
    Have fun!
    Xxx